ΠΑΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

ΓΙΑΤΙ Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 8ΩΡΟΥ ΤΟΥ?

Την κυριακή 18/1 στην οδό Ηρώδου Αττικού περι τις 16 και κάτι,κατεβαίνοντας λοιπόν την οδό και φτάνοντας στο Μαρμάρινο στάδιο περνα ανάμεσα απο δύο Ι.Χ. ένα μηχανάκι αυτόματο μάρκας απρίλια και σπάει τον καθρέπτη του μπροστινού μου Ι.Χ. και φεύγει.
Ακολουθώ το μηχανάκι και βλέπω ότι ούτε πινακίδα είδε,ούτε σήμα και δεν φόραγε και κράνος!ΠάΩ δίπλα του και τι να δω?ΜΠΑΤΣΟΣ!
φόραγε την στολή του κανονικά και απο πάνω ένα αντιανεμικό!
Τον ρώτησα γιατί δεν έχει πινακίδες και γιατί χτύπησε την κυρία και έφυγε.
η άπαντησή του ήταν να με βρίσει και να φύγει με κόκκινο!Βέβαια τον έβγαλα φώτο δεν του τη χάρισα του πούστη.

Ο ΜΠΑΤΣΟΣ ΕΊΝΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ Η ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΑΠΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ?Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ???

ΕΠΙΣΗΣ ΕΓΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΣΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ???

ΕΓΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΜΑΙ ΟΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΟΧΙ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου