ΠΑΛΟΥΚΙ ΛΟΥΚ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2009

ΕΧΟΥΝΕ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ...ΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ!



ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΣΦΑΙΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...???


ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ ΥΠΟΥΡΓΟΣ....???


ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ & ΕΓΩ ΜΑΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΨΗΦΙΖΩ....


"Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας επισκέπτονται κρυφά γνωστά τηλεοπτικά μέντιουμ. Εκτός από οικονομικά και αισθηματικά θέματα, ρωτούν κυρίως αν θα επανεκλεγούν και σε τι σειρά. Ρωτούν επίσης για τις προοπτικές των συνυποψηφίων τους.


Πρόκειται για ένα βουλευτικό κύκλωμα εθισμένο στη γυάλινη σφαίρα, στη χειρομαντεία και στα Ταρό. Το κύκλωμα ανακαλύφθηκε από τον κ. Ελ.Ζαγορίτη. Ο Γραμματέας της ΝΔ διαβεβαίωσε συνεργάτη μου ότι θα πάρει μέτρα για την πάταξη του φαινομένου. "

(ΠΗΓΗ:ΤΟ ΒΗΜΑ 25/1,WWW.KEFALONIAPRESS.GR)

ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΤΟΥΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΥΤΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου